[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Şub 2009 Sal 18:01:36 EET

Merhaba,

 Bazi gelistiriciler yanitlarinda duz bir bakicisiz isaretleme disinda
soru(n)larla geldiler. Bunlar uzerine benim tek basina karar vermem
dogru olmaz.

 Liste asagida... Her biri uzerine goruslerinizi yazarsaniz sevinirim.
Ona gore hareket edeyim.

- dfisek

From: Mustafa GÜNAY <mustafagunay at gmail.com>

Selamlar.
Bu ayın sonunda askere gidiyorum ve 15 ay ortalıkta yokum. Bunun için
paketlerle ilgilenemeyeceğim ama askerliğim bittikten sonra isteğim
paketlere devam etmek. O nasıl olacak ben de bilmiyorum. Listeye
bununla ilgili bir e- posta göndermeyi düşünüyordum ama siz benden önce
davrandınız. İlginize teşekkürler.
From: Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

kxgenerator : bu uygulama artık geliştirilmiyor sanırım, ana sayfası da
açılmıyor yeni bir sürümü de çıkmamış. Paketi depodan atabiliriz yani
geliştirilmesi durmuş, ben bakmasamda kimse bişi yapamayacak nasılsa ;)
From: Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>

ÖSS dolayısı ile paketler ile pek ilgilenemiyorum. Sınavı atlattıktan
sonra eskisi gibi paketlerime bakacağım.

Eğer paketler ile ilgilenebilirseniz çekinmeden güncelleyebilirsiniz.
Bakıcısız olarak işaretlenmesini istemiyorum açıkcası, bunun yerine bu
şekilde kalması daha mantıklı bence.. Sonrasında ilgileneceğim nasılsa.
From: Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com>

PyQwt                            aslında devel e gitmeli
SoQt                              aslında devel e gitmeli
coin                               aslında devel e gitmeli
geoip-python                 aslında devel e gitmesi daha iyi olur
rpy                         aslında devele gitmesi daha iyi olur.
libsift                       depodan silinmeli
autopano-sift                 depodan silinmeli