[Gelistirici] cevre birimleri donuyor

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 22:18:24 EET

16 Şubat 2009 Pazartesi günü (saat 22:14:17) Pinar Yanardag şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Yaklasik bir aydir, ara sira karsilastigim garip bir durum var, bugun
> guncel sistemlerde once ofisteki masaustu bilgisayarimda (Nvidia), az
> once de evde dizustu bilgisayarimda (Ati) ayni problemi tekrar yasayinca
> listeyle paylasmak istedim.
>
> Olagandisi hicbir sey yapmadigim halde (sistemde genelde Firefox,
> Thunderbird, Pidgin ve Amarok acik oluyor) birdenbire mouse, klavye,
> ekran donuyor, hicbir sekilde sisteme mudahale etmek mumkun olmuyor.
> Fikri olan/ayni problemi yasayan var mi?

Bugün ben de aynı problemle karşılaştım.

Ad: kernel, versiyon 2.6.25.20, sürüm 114, inşa 51
Ad: nvidia-drivers180, versiyon 180.22, sürüm 1, inşa 1

Daha önce karşılaşmamıştım.
--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>