[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Şub 2009 Pzt 15:31:42 EET

Pazartesi 16 Şubat 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Ben bunu tam anlamadım. Eğer nm'miz için pygtk ile yazılmış basit bir
> notification area uygulaması yazmamızı isterseniz ben bunu yapabilirim
> (Gerçi sistem çekmecesine tıklayınca qt programını çalıştırmak, hadi onu
> geç gizlemek nasıl olacak bir deneyimim yok). Doğru mu anladım? =)

Ağ programcığı ile NM birbirinden farklı uygulamalar. "Bağlantıları Düzenle"
seçildiğinde NM çalıştırılıyor. Herhangi bir gizleme/gösterme söz konusu
değil.

pygtk ile yazılacak uygulama da benzer şekilde gerektiğinde KDE için yazılmış
asıl NM'yi çalıştırabilir. Önemli olan KDE servislerinin Xfce altında sürekli
çalışmaması. NM nadiren çalıştırılıyor ne de olsa.