[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
16 Şub 2009 Pzt 14:59:19 EET

On Monday 16 February 2009 14:51:27 Burak Çalışkan wrote:

> GNOME ve Xfce'de plasma yok. Plasma olmasada nm çalışması istiyoruz.
Bunu biliyorum sence bunu sormuş olabilir miyim ?

> Bu yüzden,
> plasmanın load edilmesini engellemek gerek. API desteğide bundan.
Plasma'nın ya da Plasmoidlerin nasıl çalıştığını biliyor musun ?
Plasmoidler plasmayı load etmiyorlar, plasmanın üzerinde çalışıyorlar; Plasma
yoksa Plasmoid yok. Fatih GNOME/XFCE ile uğraşanlar basit bir sistem çekmecesi
uygulaması yazabilir demiş PyGTK vs. ile.

Önerilerinizi ne kadar iyi niyetle dahi yapıyor olsanız, önerilerin içine
çözüm gömmeden önce o konu ile ilgili yeterli deneyime/bilgiye sahip
olduğunuzdan emin olun lütfen.

--
Gökmen GÖKSEL