[Gelistirici] KDE 4 toplanti notlari

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Şub 2009 Pzt 14:33:09 EET

Pazartesi 16 Şubat 2009 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Bence her ikisi de desteklenmeli. Hatta yapılmışken link detection ve
> gelen giden veri olduğunu gösterecek şekilde yanan sönen lambalar gibi
> yapılar kullanılmalı. Kablosuz ağ sinyal gücü de gösterilmeli.

Bence iki tane uygulama zaman kaybı olur. Bunları sistem çekmesinde yapmak o
kadar kolay değil.

Xfce ve Gnome kullanan arkadaşlar pygtk vs. ile basit bir araç yapamazlar mı?
Zaten bu masaüstü ortamlarında aynı anda KDE servislerinin de çalışması bana
hiç mantıklı gelmiyor.