[Gelistirici] komut satirindan kurulum

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Şub 2009 Pzt 09:05:07 EET

Pazar 15 Şubat 2009 tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Debian'daki veya diger dagitimlardakine benzer sekilde, komut satirindan
> kurulum destegi verilmesi dusunuluyor mu? Bunun icin:

Aslında bunu eninde sonunda yapmamız gerekiyor; ama 2009'u daha fazla
geciktirecek maceralara girmeyelim. Daha yapılacak çok iş var. 2010 ve sonrası
diyorum ben bunun için. Bu tür durumlar çok nadir oluyor. Hem vesa hem de
fbdev ile çalışmayan bir makine çok zor bulunuyor. Verilecek emeğe değmeyecek
gibi.