[Gelistirici] [Uludag-commits] r21513 - in trunk/bugzilla/3.2/tr/default: attachment bug/activity bug/create email whine

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
14 Şub 2009 Cmt 14:32:08 EET

On 14 Feb 2009 Sat 13:19:27 Serdar Soytetir wrote:

> Ek değil de sanki eklenti diyorduk daha önceden?
> Birşey kaçırdıysam kusura bakmayınız efendim.

Yok birşey kaçırmadın, eklenti diyorduk önceden. Fekat bunlar eklenti değil, "eklenti" yanlış bir ifade burada (bence öyle en azından).
Açıklamama gerek olmadığını biliyorum, ama kayıtlarda bulunması açısından geçmiş olayım:

eklenti: extension, addon, vb
ek: attachment
eklemek: attach
..

Uzun lafın kısası, "ek" bana daha doğru geldi..

İleride "Bugzilla Extensions" diye bir durum olursa da kullanıcılar afallamaz böylece.

--
Necmettin Begiter