[Gelistirici] svn hesabi olmayan contrib paket bakicilari

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
12 Şub 2009 Per 18:49:11 EET

Perşembe 12 Şubat 2009 günü (saat 18:43:11) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  Contrib deposunda paket sorumlusu gozuken asagidaki 10 kisinin svn
> hesabi bulunmuyor :
>
>  Christopher David Desjardins (cddesjardins [at] gmail.com)
>  Doganay Akkoç (doganay44 [at] gmail.com)
>  Tim Miller (dev [at] lashni.net)
>  Jonas Pfenniger (zimbatm [at] oree.ch)
>  Şuayip Özmen (ozmen [at] suayip.com)
>  Samed Beyribey (ras0ir [at] eventualis.org)
>  Mirat Can Bayrak (miratcanbayrak [at] gmail.com)
>  Deniz Ege Tunçay (denizutkan [at] lanetlidiyarlar.com)
>  David Stegbauer (daaste [at] gmail.com)
>  Nathan Hourt (nat.hourt [at] gmail.com)

> [...]

Bu paketlerin çoğu (neredeyse hepsi), bugzillaya (kaynak paketleri)
gönderilmişlerdi. Bazı geliştirici arkadaşlarda (aralarında bende bulunuyorum)
paketleri bugzilladan alıp reviewe gönderip daha sonra depoya aktarmıştık. Bu
kişilerin svn hesabı için talebi yoksa bence paketleri bakıcısız işaretlemek
daha doğru gibi.

İyi çalışmalar,
İnanç