[Gelistirici] Beyinden çıkan fikirler - Ocak

Onur Güzel guzelmu at itu.edu.tr
12 Şub 2009 Per 00:21:44 EET

Ozan Çağlayan wrote On 09-02-2009 22:05:

> Pardus 2009 ile gelecek yeni paket yöneticisi için gerçekten güzel bir özellik olurdu
> +3

2008 olmaması hata :)
+1
> Pisi paketleri indirilirken başka bir paketin kurulmasına başlanması için öncelikle ufak paketlerin
> indirilmesi gerekir. Bunun için sanırım pisinin indirilecek paket boyutlarını sıraya dizip küçükten
> büyüğe indirmeye başlaması ve indirilmesi haddinden fazla sürecek bir paketi gözüne kestirip o sırada
> indirdiği ufak paketi kurmaya başlaması gerekir. Ancak indirilmekte olan paketle kurulacak paketin arasında
> bağımlılık ilişkisi olabilir. Göründüğünden daha alengirli bir istek gibi duruyor.
> +1
İnternete bağlantı ücretini süre bazlı ödeyen kullanıcıların da
olduğunun unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. Bir an önce indirmenin
tamamlanıp bağlantısını kesmek isteyenler olacaktır.

Benzeri bir sorunu ben de yaşıyorum aslında. (Önerilenin altında olsa
da) Kök dizinine ayırabilecek ancak 6 GB'lık bir bölümlendirmem mevcut
ve bir süre sonra paket kuramaz hatta internette gezinemez hale
gelebiliyor insan. Pisi istek halinde paketi sdb2 üzerine kurup sda1
üzerine dosyaların linki oluşturulabilir mi?

--
Onur Güzel
http://www.onurguzel.com