[Gelistirici] KDE4 paketleri

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
11 Şub 2009 Çar 15:59:25 EET

Çarşamba 11 Şubat 2009 günü (saat 14:41:57) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
Merhabalar,
> Bugün playground'da paketlediğim 2 KDE4 uygulamasında da bu sorunu yaşadım:
>
> kradio-kde4 ve kchmviewer-kde4
>
> Desktop dosyalarını düzgünce /usr/kde/4/share/applications/kde4
>
> altına koysam da, ne kickoff menüde, ne klasik menüde uygulamalar
> görünmüyor. Görünün diğer uygulamaların desktop dosyalarıyla
> karşılaştırdım, bir fark göremedim. Herhalde oturumu baştan başlatmak
> gerekmiyordur değil mi??
Aynı sorun olmayabilir ancak benim sistemimde de (güncel bir 2008.2) bir
uygulama kurduğumda uygulamanın menüde görünebilmesi için kbuildsycoca4
çalıştırmak ya da oturumu yeniden başlatmak gerekiyor.
İyi Çalışmalar...
--
Serdar Soytetir