[Gelistirici] R hakkında 3

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
9 Şub 2009 Pzt 17:41:38 EET

2009/2/9 Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com>:

> actions.py de pdfviewer i export etmem lazım. configure. betiğinde
> soruyor onu ne yapalım ?
>

> --

aşağıdaki gibi bir şey buldum bunu yapsam actions.py de ve ne firefox
ne de gv ne de kdegraphics bağımlılığı olmaz mı ? ama build dep olarak
bir browser e ve bir pdf göstericise ihtiyaç duyuyor.

----

I've do some exports,

	export R_BROWSER="$(type -p xdg-open)"
	export R_PDFVIEWER="$(type -p xdg-open)"