[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Şub 2009 Pzt 13:11:40 EET

 Merhaba,

 27-28 Şubat ve 1 Mart tarihlerinde ODTÜ de Bilmök etkinliği
düzenleniyor. Detaylarını henüz bilmiyorum ama Pardus Tübitak
çalışanları olarak yoğun bir katılımla orada olmayı planlıyoruz. Fırsat
bu fırsat diyip yüzyüze bir geliştirici toplantısı yapmak için de
kolları sıvadık.

 Sonuç olarak Pardus Geliştirici Toplantısı için ODTÜ Kültür Kongre
Merkezi F salonu (http://ccc.metu.edu.tr/gf.html) 28 Şubat Cumartesi
saat 12.00-18.00 saatleri arasında bize ayrıldı.

 Yerimiz kısıtlı, zamanımız bol, bu sebeple toplantının verimli
geçmesi için öncelikle SVN hesabı olan aktif geliştiricilerin katılacağı
bir organizasyon olmasını tercih ediyorum.

 Zamanını ayarlamak isteyenler için aklımdaki gündem maddelerini
yazmadan haber vereyim dedim. Genel olarak 2009 yolunda Pardus temalı,
hem karar alma süreçlerimizi konuşabileceğimiz, hem almak istediğimiz
kararları yüzyüze daha hızlı alabileceğimiz, hem de teknik sohbetlerle
bilgi paylaşımı yapabileceğimiz bir toplantı planı var aklımda.

 Toplantı ile ilgili şimdiden tek ricam ikili konuşmalar yapmadan
herkesin dinlediği ve sıra ile konuştuğu bir toplantı olması.
Böylece hem daha verimli bir şekilde toplantımızı yaparız, hem de
birbirimizin söylediklerini kaçırmadan devam edebiliriz. Hasret
gidermek, temiz hava (ve pis hava) almak için bir kaç ihtiyaç molası
verip kafamızı da serin tutacağız.

 Toplantı sırasında da aramızdan bir kişi not alacak ve aldığı
notları bu listede paylaşıp fiziksel olarak toplantıya gelemeyenlere de
neler konuştuğumuzu aktaracak ve gerekli gördüğü yerlerde diğer
geliştiricilerin de fikir belirtmesini sağlamış olacağız. Yine de
katılım ne kadar çok olursa o kadar iyi bence, yüzyüze görüşmenin
yaratacağı iyimser havadan herkesin faydalanması iyi olur :)

 Eee  kimler geliyor ?

 Toplantıda neler konuşalım ?