[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
8 Şub 2009 Paz 23:51:23 EET

On 08 Feb 2009 Sun 21:53:17 Gökçen Eraslan wrote:
> Tuesday 03 February 2009 Tarihinde Emre dedi ki:
>
> Yok, bildiğim kadarıyla deltalar oluşturulurken, her build nolu paket için
> oluşturuluyor. Mesela ortp paketinin hem 2-3 deltası var hem de 1-3. 2'ye hiç
> geçmeyen bir kullanıcı direk 1-3 deltayı kuruyor.

Bu kararla ilgili bir yerde savunma belgesi var mı? Yani niye 1->2 2->3 olmadığı ile ilgili olarak? Çünkü bu şekliyle bundan birkaç yıl sonra delta paketlerinin sayısı ve paket oluşturmakla görevli sistemin yükü gereğinden fazla artar diye düşünüyorum.

Şöyle ki,
2009'da 1 sürümünü çıkaran bir uygulama, 2011'e kadar üç sürüm daha çıkarırsa (ara sürüm de olsa çıkanlar, basitleştirmek adına ana sürümmüş gibi düşünüyorum):

2009:
1

2009.2: 2
1->2

2010: 3
1->2
1->3
2->3

2011: 4
1->2
1->3
1->4
2->3
2->4
3->4

gibi 6 deltalık bir durum oluşturmuyor mu? Halbuki
1->2
2->3
3->4
olduğunda 3 delta oluyor?