[Gelistirici] [paketler-commits] r59786 - playground/review/applications/doc/iso-codes

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Şub 2009 Cmt 18:52:25 EET

On 07 Feb 2009 Sat 18:24:19 Burak Çalışkan wrote:

> Merhaba,

> Düzeltirim.
> >
> Aynı şey değil mi? Desteklemesi, içermesi anlamına gelmiyor mu? gettext
> ile erişiliyor. .po dosyalarına çevriliyor.

Standartları desteklemekle ülke kodlarını içermek aynı şey değildir bence.

Paketin oricinali için şuna benzer bir açıklama var:
This package provides the ISO-639 Language code list, the ISO-4217 currency list, the ISO-3166 Territory code list, and ISO-3166-2 sub-territory lists. Also it contains their translations in .po format.

Yani diyor ki, bu pakette ISO-639, ISO-4217, ISO-3166 VE ISO-3166-2 standartlarında verilen dil, para birimi, bölge ve alt bölge kodlarının listeleri var. Dolayısıyla support(=destekler) burada yanlış fiil. (Support ile provide çok farklı fiiller.)

"supports" yerine "provides" olur, destekler yerine içerir diyorum kısaca.

--
Necmettin Begiter