[Gelistirici] Servis isimlerini duzenlesek mi?

selim ok selimok at gmail.com
7 Şub 2009 Cmt 02:05:20 EET

07 Şubat 2009 Cumartesi 00:44 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>yazdı:

> Şu threadde var cevabı :)

Ben cevabi anlayamadim tam olarak Gurer'in soyledigi sekilde mi kabul
etmeliyim cevabi? Eger oyleyse bu cevabi cok iyi anlayamadigimi
soylemeliyim. Zira paket isminde farkli bir servis ismi ne acidan karisiklik
yaratacak bilemiyorum, bence karisiklik yaratan vixie_cron gibi bir isim ve
bunu hatirlamaya calismak, dogru yazmaya calismak vs.

Mesela nfs-utils paketinden hem client hem server cikiyormus. Servisin ismi
nfs-utils olmasi mi yoksa nfsd olmasi mi daha anlamli. Bence nfsd neyi
baslattigimizi daha iyi acikliyor. Karisiklik da yaratmiyor benim acimdan :)

Bir seyleri tam olarak anlamadiysam basitlestirilmis olarak ve ornekle
anlatirsaniz sevinirim :P

Iyi calismalar,
Selim

--