[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Şub 2009 Cmt 00:45:56 EET

On Fri, 6 Feb 2009 23:30:20 +0200
İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> Cuma 06 Şubat 2009 günü (saat 20:59:25) semen at pardus.org.tr şunları
> yazmıştı:

> editors componenti altında emacs için açılan dizin gibi; vim içinde
> bir dizin açılabilir. Örnek olarak da gvim paketi, vim-colorschemes
> paketi ve vim için paketlecek çeşitli scriptler bu dizin altına
> alınabilir.

 "çeşitli scriptler" ufak vim eklentileri ise vim ile gelmeye devam
edebilir bence, bu halini ben daha çok seviyorum, component adedini
mümkün mertebe az tutmamız iyi olur,

 Bir sürü vim le ilgili paket gerekirse o zaman component açarız, şimdi
açmazsak bile sonra ihtiyaç duyduğumuzda açmamızda bir sorun yok