[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Şub 2009 Cum 23:01:27 EET

On Fri, 6 Feb 2009 16:36:51 +0200
Mete Alpaslan <alpaslanmete at gmail.com> wrote:

> Optimize etme vaktim olmadı ama çeşitli dağıtımlara bakınca klibc
> kullanmadıklarını farkedince sonraya bıraktım. Şu anda
> cryptsetup-luks ile uğraşıyorum sanırım onunla birlikte
> (bağımlılıklarıyla birlikte initramfs de fazla olabilir)
> düşünebiliriz...

 diğer dağıtımların yaptıklarını boşverin, onların initramfs leri
yeteri kadar bloatware olduğu için bu aşamaya gelememişlerdir, düzgün
çalışıyorsa mutlaka klcc kullanmalıyız

$ gcc -Os -Wall -static -o coolplug.gcc main.c utility.c module.c scsi.c devnode.c
$ klcc -Wall -o coolplug.klcc main.c utility.c module.c scsi.c devnode.c

$ du -hs coolplug.*
640K    coolplug.gcc
76K     coolplug.klcc

$ strip -s --remove-section=.note --remove-section=.comment coolplug.*

$ du -hs coolplug.*
568K    coolplug.gcc
12K     coolplug.klcc