[Gelistirici] component yapisi ve paket agaci taslagi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
6 Şub 2009 Cum 22:48:46 EET

On Friday 06 February 2009 20:59:25 semen at pardus.org.tr wrote:
> Herkese selamlar,
Selamlar,

> 2009 icin hazirlamis oldugum yeni paket agaci taslagini
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/ altinda bulabilir ve
> inceleyebilirsiniz. Bazi paketler icin kucuk aciklamalar dustum.
Ellerine sağlık,

> Bu konu hakkindaki dusuncelerinizi ve goruslerinizi bekliyorum.
programming.qt biraz havada kalmış sanki, yani programlama diye aradığımızda
qt çıkacak bir alt kategori olarak fakat qt bizim dağıtımla birlikte
dağıttığımız base paketlerden biri ayrıca. Yani gtk eğer desktop.gnome.base'in
altındaysa qt'de böyle olabilir gibi geldi..

Yani özün sözü qt neredeyse gtk'da orada olmalı; programming.toolkits.qt,gtk
gibide olabilir bilemedim :)

--
Gökmen GÖKSEL