[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
6 Şub 2009 Cum 12:20:17 EET

2009/2/6 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

> Friday 06 February 2009 tarihinde, Mete Alpaslan şunları yazmıştı:
>
> Onur'la konuşurken klibc ile derlenmesini sağlasak dedi, initramfs'e
> gireceğinden bize boyut açısından yarar sağlar..
>
> Daha önce denemiş miydiniz, araştırma şansınız olur mu ?

Ubuntu ve debian'a baktim, sanirim gentoo'ya da baktim. Hicbiri klibc ile
derlememis, hepsi bodozlama libc ile derlemis ve initramfs'in icine atmis ne
kadar kutuphane varsa. Bence cok kafaya takmayalim.

Anca ufacik tefecik embedded sistemlerde Pardus kullancaksak (icindeki
yiyecekler azalinca supermarkete otomatik siparis gecen buzdolabi gibi)
gerekli olabilir.  :)

--
Emre