[Gelistirici] [Stable] [2008] desktop/fonts/freefont

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
5 Şub 2009 Per 10:47:45 EET

Perşembe 05 Şubat 2009 günü (saat 08:27:21) Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> @inanc
> contrib-devel e eskiden benzer isimle bir paket almıştım. aynı mı
> değil mi bilemiyecem. aynı ise contrib den sildirmek lazım.

Ben paketi yapıp review e gönderip onay aldıktan 1-2 gün sonra gördüm o
paketi. Sana mail atmıştım ama gözünden kaçmış sanırım. Karışıklık yaratmaması
adına sildim contrib-devel'den. Zaten contrib-2008 de ve dolayısıylada ikili
depoda paket yoktu.