[Gelistirici] Pisi delta iyileştirmeleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Şub 2009 Çar 20:58:53 EET

On Wed, 4 Feb 2009 13:54:00 +0200
Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:

> Bilemiyorum ben de, araştırabiliriz.

 SHA1 i gereksizce değişmişse değişmemesi için ne yapmak lazım onu
inceleyebiliriz. SHA1 değişmeyince de zaten şu anki sistemle delta
paketine yeni ELF girmeyecek.

> Güncellemeye başlamadan önce bir paketin delta paketini indirip,
> indirmeyeceği kontrolü bu şekilde çok uzun sürer.

 Gereksiz bir zaman kaybı bence

> Şu an delta paket yapımız çok sade ve basit. Herhangi bir paketten
> farkı yok. Bu hoşuma gidiyor. Paket içini açıp dosyaları da
> inceleyebiliyoruz.  xdelta ile bu mümkün değil. Delta'da
> iyileştirilebilecek bir şeyler mutlaka bulunabilir. Örneğin 1a'ya
> bakabiliriz. Ama buradaki öneri daha şu anki halini kullanmaya
> başlamadan çok erken ve köklü bir değişiklik bence.

 Ben de pek sıcak bakmıyorum xdelta kullanmaya, fazla hassas ve
sisteme yük bindiren bir işlem gibi geliyor.