[Gelistirici] sorum(lu)suz paketler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 13:43:00 EET

Doruk Fisek wrote On 18-01-2009 14:18:
> Sana dusen asil is bence (pek) aktif olmayan gelistiricilerin kapisini
> calip, yanit alamazsan adini koyarak o kisilerin paketlerini bakicisiz
> isaretlemek olmali :)

İlker Kesen'e eposta attım, ilgilenmiyorsan şu paketleri alacağım diye.
Cevap bekleme süremiz ne kadar olsun? 1 hafta içinde cevap gelmezse
doğrudan şu paketleri üzerime almayı düşünüyorum:

comix
gazpacho
glade
tango-icon-theme

Bu bir haftanın sonunda, paketlerinin bakıcısız işaretleneceğine dair
tekrar bir eposta atacağım. Yine bir süre cevap gelmezse katkı
deposundaki tüm paketlerini bakıcısız işaretlemeyi düşünüyorum.

Aslında herkes bu şekilde herhangi bir eski geliştiriciyle muhattap
olarak aynı işlemi yaparak bakıcısız işaretleme işlemini hızlandırmış
oluruz; ama kimin hangi geliştiriciyle ilgilendiği de belli olmalı =)
Eleştiriler?