[Gelistirici] Bugzilla'daki sahipsiz bileşenler

selim ok selimok at gmail.com
3 Şub 2009 Sal 04:34:02 EET

Merhabalar,

Epeydir itiraz eden de olmadigi icin ikinci parti temizligi yaptim.

Sahiplenilmeyen bilesenleri admins'e atadim.

Rehberler, CalisanCD ve Bugzilla ürünlerini yeni hata girilemeyecek sekilde
ayarladim. Bugzilladaki acik ceviri hatalarini ceviriler ürününe pasladim.
Web sayfalarinda sadece genel bilesenini biraktim ve kendisinin onayini
almadan Taner'e atadim. Taner beni affet :)

Grafik ürününü ise listeden kaldirmadim ama kaldirsam mi diye cok dusundum.
Genelde bu bolume girilen hatalar gercekten hic bir ise yaramiyor. Ya
tartisma cikiyor yada hic konusulmadan kapaniyor. Doruk hakli bu konuda.
Birisi birazcik daha gaz verirse kendilerini kaybedecegim ortalardan.

Iyi calismalar,
Selim