[Gelistirici] Açık hatalar için test takımından faydalanmak

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
2 Şub 2009 Pzt 10:12:46 EET

On Wednesday 21 January 2009 12:28:45 Serbulent UNSAL wrote:
> Senaryo 1: Kullanıcı hata girer, kullanıcıdan hata ile ilgili bilgi
> istenir, bilgi gelmez hata açık bekler.
>
> Senaryo 2: Kullanıcı hata girer, hata çözülür, kullanıcıdan onay istenir,
> kullanıcıdan yanıt gelmez hata açık kalır.
>
> Bu iki senaryoya uygun hataların daha hızlı kapatılabilmesi için test
> takımından faydalanabileceğimizi düşünüyorum.
>
> Hata takip sisteminde Senaryo 1 için NEEDINFO Senaryo 2 için NEEDSTESTING
> anahtar sözcüklerini kullanırsak bu sözcükleri içeren hataları hazır arama
> sayfaları[1] ve bunlara bağlı RSS beslemeleri ile  takip edilebilir olacak.

Bu konuda açık kalan bir tartışma kalmadığını düşünerek NEEDSTESTING tagını da
eklemeyi ve geliştiriciler ve testçiler için bir duyuru yazmayı planlıyorum.

Ancak bir kez daha baktığımda bu iki durumu KEYWORD olarak kullanmak mı daha
kolay olacak geliştiriciler açısından yoksa RESOLUTION ( veya STATUS da
olabilir ) olarak kullanmak mı emin olamadım. Ben RESOLUTION seçeneğine daha
yakın duruyorum.

Konu ile ilgili yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent