[Gelistirici] yeni kurumsal2 iso'su?

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
30 Ara 2009 Çar 01:39:42 EET

On Tuesday 29 December 2009 18:53:17 Ozan Çağlayan wrote:

> eveeet :) Mete bu akşam YALI'sını test edecek, YALI'da halen 2009 ve
> KDE4 bilgileri geçmesinden pek hoşnut
> olmasam da o işin üzerinden ancak haftasonu geçilebilecek. Adı olmayan
> bir preview ISO'su için çok önemli olmasa gerek diye düşünüyorum.

Birkaç renk kodu hatası haricinde benden ok. Bu arada Ozanın da dediği gibi
slideshow da KDE4 den kalma Okular Dolphin bilgiler içeriyor biline...

Virtualbox altında test ettim Virtualbox modullerini almamışız sanırım project
dosyasına KDE açılmadı yarın bide güncel sistem de tekrar deneriz?

Pas sende Ozan ?

Bu arada corporate2-test deposunu rsync açsak mı acaba  boyle zor oluyor
dışardan!