[Gelistirici] websvn.pardus.org.tr Servis Dışı

selim ok selimok at gmail.com
29 Ara 2009 Sal 21:42:07 EET

2009/12/29 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 29 Aralık 2009 Salı günü (saat 21:24:48) selim ok şunları yazmıştı:
> olmaz
> yabancisi
> sayfasi
>
> WebSVN kullanıcıların umrunda mı emin değilim, geliştiricilere yönelik bir
> uygulama.

Gelistiricilere yada uzman kullanicilara yonelik olabilir ama attigin
e-posta ile maalesef dunya uzerindeki herkesin bundan haberi olmuyor. Az da
olsa Pardus ile dogrudan ilgisi olmayan bazi kimseler depoyu gezmek
isteyebilir. Sirf bir pakette hangi yamanin kullanildigina bakmak icin
mesela. Genel olarak bu hata sayfasi projenin itibarini zedeleyen onca
seyden biri olacak. Ha bir eksik ha bir fazla diyorsaniz neyse, ama ufak
tefek de olsa imaj sorunlarini onemsemek gerekiyor bence.

Bu arada arastirdim biraz. Bulabildigim dise dokunur tek svn arayuzu usvn *.
Bizde gecenler de kullanmaya basladik, ben kurmadim, fazlaca da kullanmadim
ama edindigim izlenimlere gore arayuzu temiz erisim haklari detaylica
ayarlanabilen bir web arayuzu. Avantajlari veya dezavantajlari konusunda
bilgi sahibi degilim. Bakilabilir diye soyledim sadece :)

Iyi calismalar,
Selim

* http://www.usvn.info/

--