[Gelistirici] websvn.pardus.org.tr Servis Dışı

selim ok selimok at gmail.com
29 Ara 2009 Sal 21:24:48 EET

2009/12/29 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> WebSVN yerine daha hafif, kararlı ve halen geliştirilen bir uygulama bulana
> kadar websvn servisini kapattım. http(s)://svn.pardus.org.tr ile ilgili
> herhangi bir kısıtlama ya da problem yok.

Bu bilgilendirme yazisini bir sekilde siteye de yerlestirsek daha iyi olmaz
miydi acaba. Zira yazdigin mesaji toplasan bir avuc insan okuyor, yabancisi
susu busu ne oldugunu bilemeyecek. Baglantiya tikladiklarinda hata sayfasi
goreceklerine bir bilgilendirme yazisi gorseler daha iyi olurdu sanki.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/