[Gelistirici] timezone güncellemesi sonrası

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
29 Ara 2009 Sal 00:00:02 EET

2009/12/28 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:

> /var/log/comar3/trace.log yardımcı olabilir.

util-linux'ı kaldırmadan önce pisi glibc'yi kaldırmış.

---------
İşlem 339: yükselt
Tarih: 2009-12-28 21:55

    * glibc 2.9-45-10 kaldırıldı.

haliyle sonraki işlemde pisi hata verdi. Sonrasında da sırayla herşey
hata verdi. trace.log'da bu olayla ilgili bir kayıt yok.

Eski bir glibc paketini sisteme bir şekilde yerleştirip açabildim.

Geri dönüş sırasında yaptığım acayip işlemlerden kaynaklı şu an tekrar
güncelleme yapmayı deneyemiyorum.

Bir de, pisi bir dosyada hata çıktığında (metadata.xml, files.xml vb.)
çıktıda hangi dosyada sorun olduğunu söylese dosyalar bozulduğunda
sorunu çözmesi çok daha kolay olur.

Türker