[Gelistirici] 64 bit virtualbox hakkında

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Ara 2009 Pzt 18:41:10 EET

Selamlar,

2009/12/28 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>:
> Selamlar,

> Hatalı olan kod değil gcc diyorsun[1] yani ;) Şaka bir yana gcc
> 64bitte 32bit parametreleriyle neredeyse aynı parametreler
> kullanılarak derlendi. Yani yine --disable-multilib olduğundan bana
> 32bit için kod derlememesi normal gibi geliyor bana.

Haklısın pakete bakmadan yazmıştım :), dediğin gibi --disable-multilib
bunu sağlıyor (veya bakış açısına göre engelliyor) olmalı.

Belki sadece toolchain'i bu tür amaçlar için multilib destekli
derlemeyi tercih edebilirsiniz veya debian/ubuntu ikilisine
bakabilirsiniz belki, eğer hafızam beni yamultmuyorsa bu işi multiarch
falan gibi bir terminoloji ile bir seri yama ile sağlıyorlardı
sanırım. Veya dediğin gibi bu tür sorunlu paketleri şimdilik depoya
almayabilirsiniz (ki bence bu listeye eğer değişmedilerse qemu, wine
falan da katılacaktır :P)

Saygılar