[Gelistirici] 2009.1 Beta

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
28 Ara 2009 Pzt 17:55:55 EET

2009/12/26 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Merhaba,

>   En güncel çalışan ISO sunu şuraya [1] yerleştirdim. Deneyiniz,
> kurcalayınız, yakaladığınız sorunları iletiniz.

- Kaptandan siyah tema seçince kmix gibi tepsideki bazı uygulamaların beyaz
arkaplanda ve beyaz text ile kaldığını dolayısıyla bir şey okunamadığını
gördüm.
- bespin temasıyla ilgili yakın geçmişte yaşadığım bir sürü sorun var, bu
tema diğer temalardan farklı olarak bazı hacklerle dokunmaması gereken
yerlere de dokunup estetik sağlama uğruna bazı durumlarda yavaşlık, ve
çökmelere neden oluyor. bu temanın default iso ya dahil edilmemesini
öneriyorum.
- dolphin içindeki bir mesajda Türkçe karakterlerle ilgili bir sorun gördüm,
şöyle bir şey [0]

iyi akşamlar.

[0] http://img69.imageshack.us/img69/4137/karakter.png