[Gelistirici] Gtk ile ilgili bir çökme hakkında yardım ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
27 Ara 2009 Paz 00:01:09 EET

On Saturday 26 December 2009 20:41:18 Burak Çalışkan wrote:

> FreeImage 3.12 ile, gtk2.16 ve 2.18 de aynı hatayı tekrarlıyorum.
>
> FreeImage 3.10 sürümünde hata tekralanmıyor, zaten popüler dağıtımlar
> 3.10 ve 3.11 sürümünü almış, genelde 3.10.
>
> 3.10 ve 3.11 de harhangi bir sorun yok. Her iki gtk2 sürümünde
> sorunsuzca çalışıyor.

Suse, Ubuntu, Debian ve Fedora 3.10'da, Mandriva 3.11'de imiş.

3.10'a indirip bir kaç düzeltme yaptım[1]. Biz de 3.10'a inelim mi?  fotoxx ve cegui (dolayısıyla
smc) görünen ters bağımlılıkları. Yeniden derlemediğim halde sorunlu görünmüyorlar, revdep-build
çıktısında görünen bir şey de yok ama her ihtimale karşı bunların da yeniden derlenmesini sağlarsak,
sorun olmayacak gibi.

Ya da , savulun ben 3.12'yi de adam ederim diyen var mı :)

1. http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/2009/multimedia/library/FreeImage
---
Mehmet Nur Olcay