[Gelistirici] 2009/devel - add Architecture to distribution.xml

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
22 Ara 2009 Sal 16:47:45 EET

2009/12/18 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Overhead'i olacağını sanmıyorum. Kontrol edilmesi iyi olur.

O zaman  şu şekilde yapıyorum:

* index'e eklenen ilk paketin architecture'ını bir değişkende tutuyorum
* diğer paketlerde architecture'ı olanları ilk paketin architecture'ıyla
karşılaştırıyorum, farklı mimarilerdeyseler pisi index işlemi hata verip
çıkıyor. Architecture'ı belli olmayan paketler için bir şey yapmıyor,
index'e direk ekliyorum.
* Bütün paketlerin kontrolü olduktan sonra da distribution.xml'in eklendiği
kısma index'i çıkarılan deponun architecture'ını ekliyorum.

Bu şekilde distribution.xml'in içinde architecture yazmaya gerek kalmıyor,
index çıkarılırken gerekli yere architecture yazılmış oluyor.

itirazı olan yoksa bu şekilde kodluyorum, fikirler?

--
- Serdar Dalgic