[Gelistirici] Fwd: [Pardus-Test-Takımı]Testci Toplu Mesajı, Sayı 21, Konu 4

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
22 Ara 2009 Sal 14:41:32 EET

---------- Forwarded message ----------
From: Muhammed ER <er.muhammed at gmail.com>
Date: 2009/12/22
Subject: Re: [Pardus-Test-Takımı]Testci Toplu Mesajı, Sayı 21, Konu 4
To: testci at pardus.org.tr

Merhaba,
Bana gelen e-postalar her zaman test tarihleri geçtikten sonra
geliyor. Bu işte bir yanlışlık mı var?

Test için gelen postalar, toplu halde ve tarihi geçmiş olarak geliyor
her seferinde.
----------------

Yukarıdaki eposta vasıtasıyla bir süredir aklımda olan bir soruyu
sormak istiyorum. Eskiden birçok testçimiz varken son zamanlarda
sadece bir kişiden test sonuçları alıyoruz. Bunun sebebini hakkında
bir bilgimiz var mı? Bu kadar testçi bir anda nereye gitti? Arada
Muhammed bey gibi gelişmeleri kaçıranlar sorun yaşayanlar var mıdır,
bu insanlardan cevap gelmeyince bunun sebebine hiç baktık mı?

Türker

Not: Kimsenin vaktini çalmak, mesaisini harcamak gibi bir niyetim
olmadığı, sadece dikkatimi çeken bu konuda merakımı gidermek için
ilgili kişiye bu soruyu yönelttiğim biline.