[Gelistirici] kurumsal 2?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Ara 2009 Sal 14:14:41 EET

Tue, 22 Dec 2009 09:02:43 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Bunun yanında ana sürüm çıktıktan sonra, katkıcıların paketlerinin
> bakımının da bizim tarafımızdan götürülmesi fikri de var. Eğer bu
> fikir devreye girerse deponun küçük tutulması bizim için iş yükünü
> azaltmış olacak.
Peki o zaman kendimi kurtarayim en azindan, nasil bir yontem izlemem
gerekiyor kendi paketlerimle ilgili?

Pardus deposundaki oyunlar disindaki tum paketlerimi alayim mi
kurumsal2 deposuna? Hayirsa, hangilerini alayim? Yoksa hic paket
aktarmayayim, sadece cekirdek ekipten birinin halihazirda almis oldugu
paketleri mi guncelleyeyim (en azindan surum cikana kadar)?

Bana somut bir yanit gerekli calisabilmem icin :)

                   Doruk