[Gelistirici] 2009/devel - add Architecture to distribution.xml

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 14:22:00 EET

2009/12/18 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Sistemden değil; index'e giren paketlerden çıkarılmalı bu bilgi.

O zaman index'e giren bütün paketlerin architecture'ının aynı olduğunu kabul
edip ilk pakete mi bakmalı? İlk yazdığım kod bu şekilde işliyordu ama hacky
geldiği için distribution.xml'e ekleyelim dedik Faik'le.

Ya da eklenen paketlerin aynı mimaride olup olmadığını kontrol edip ona göre
bir architecture tag'i koymak mı daha mantıklı? (pisi ix işlemine bayağı bir
overhead'i olacak bu halin bence.)

>  > Distribution.xml bence mimari etiketini taşıyabilir, aynı kaynak depodan
>
> Şu anda çıkarmıyoruz; ama bunu ilerde yapabilmek için uzun uzun koşullu
> inşa
> yöntemini (for= özelliği, xml preprocessor vs.) konuştuk ;)

Send'e bastıktan sonra aklıma geldi benim de :/ Ama alternatif olarak
Distribution.xml'e de bu destekleri verip i686'ysa i686 Architecture tag'i
ekle, x86_64'se x86_64 ekle şeklinde de yapabiliriz, ne dersiniz?

--
- Serdar Dalgic