[Gelistirici] 2009/devel - add Architecture to distribution.xml

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 14:08:24 EET

2009/12/18 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Bence bu yanlış. Kaynak deponun mimarisi olmamalı. Paketlerin mimarisini,
> onları derleyen buildfarm'ın pisi yapılandırması belirliyor. İkili
> depoların
> mimarisi de bu şekilde belirlenmeli.

Aslında buildfarm'ın yapısına göre distribution.xml yazıyoruz şeklinde
düşünebiliriz. Ama şöyle daha iyi olur diyorsan index oluşturulurken
distribution.xml'in eklenmesi sırasında Architecture tag'indeki değeri
/etc/pisi/pisi.conf'tan okuyarak aldırabilirim.

Ama o zaman da şurda kafa karışıklığı yaratabilir, Birisi 64 bit bilgisayara
32 bit paketler indirdi, onların indexini çıkardı diyelim. index dosyasında
bütün paketler i686 mimarisindeyken pisi-index.xml "ben x86-64'üm abi"
diyecek :) Extreme bir durum olabilir ama, aklıma geldi.

Distribution.xml bence mimari etiketini taşıyabilir, aynı kaynak depodan
birden fazla mimaride paket çıkarmadığımız için sorun yok.

Benim fikrim bu.

--
- Serdar Dalgic