[Gelistirici] 2009/stable/kernel/default/drivers/module-nvidia-current - New stable release (190.53)

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
17 Ara 2009 Per 12:07:50 EET

On Thursday 17 December 2009 11:59:35 Onur Küçük wrote:

>  evet postinstall da olmuş

>  aynen 142 den güncelleyince oldu

Önce 190.42'yi kurarak tekrar etmeye çalıştım; ama yine tekrarlayamadım.

>  pisi lp de xorg-video-nvidia-current görünüyordu, çıktıyı almak için pisi
>  cp yazdım bu sefer çalıştı, paket bağımlılıklarından dolayı kurulum sırası
>  mı değişti ? Belki onunla ilgilidir

Her güncellemede yaptığım gibi strict dep'lerdeki sürümleri değiştirdim. Bu
sürümdeki tek farklılık vdpau sürücülerinin bulunduğu dizin. Sürücüler artık
/usr/lib/vdpau dizini altında. /usr/lib altındaki sembolik linkleri
temizletmeyi unutmuşum. O yüzden bir tane kırık link görebilirsin.