[Gelistirici] kurumsal 2 / yali'daki auto-login secenegi calismiyor

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
14 Ara 2009 Pzt 17:25:21 EET

14 Aralık 2009 Pazartesi günü (saat 16:47:29) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Sanirim Yali 2009'dan alinma oldugu icin KDE4'teki ayar dosyalarini
> duzenlemeye calisiyordur; kurulumdaki su kullanici auto-login yapsin
> secenegi calismiyor.

Çalışmaması normal, çünkü kurumsal deposundaki YALI 2009 branchından
geliyor ve orada o seçeneği aktif hale getirebilmek için kde4rc dosyası
handle ediliyor.

Corporate branchını açtığımda kde3 için değişiklikler gelecek ve aktif hale
gelebilecek. 1-2 ufak işim kaldı sonra yeni YALI depoya koyacam ;)

>  Hata raporu olarak mi, gelistirici listesine mi, svn'deki tasks
> listesinde ilgili kisiye mi eklemeliyim kestiremedim.

Durumu biliyorum. İstersen bugzillaya hata açabilirsin değişikliği yaptığımda
sanada geri bildirim gelmiş olur...

---- Mete Alpaslan -----