[Gelistirici] gnome-common'un kararlı depoya taşınması talebi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
9 Ara 2009 Çar 02:09:38 EET

2009/12/1 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Selamlar,
>
> Gerek pulseaudio'nun bazı araçlarının bağımlılık olarak ihtiyaç duyması,
> gerekse önemli bir paket olması nedeniyle gnome-desktop'u kararlı depoya
> almayı düşünüyorum; ama gnome-desktop'un kararlı depoda olmayan gnome-common
> adında bir bağımlılığı var. İtiraz olmazsa, gnome-common'u kararlı depoya
> taşıyabilir miyiz?
>
> Birkaç gün içinde müsait olduğum zaman taşıma işlemini ben de yapabilirim.

gnome-common pardus deposuna aktarılıp, contrip deposundan silindi. Bununla
beraber gnome-desktop da gnome-common'un yanına gitti. Depo sorumlularına
duyurulur.

Bu arada, pardus kararlı deposunda desktop/gnome altında base, addon gibi
alt bileşenler açılmamış.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net