[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Ara 2009 Pzt 12:39:07 EET

On Monday 07 December 2009 10:52:13 Faik Uygur wrote:

> - Attribute tekrar yazımları ve okunabilirliği
>
> <Patch...
> <Patch for=x86
> <Patch for=x86
> <Patch for=x86
> <Patch...
> <Patch...
> yerine
>
> <Patch...
> <!-- if arch=x86 -->
> <Patch...
> <Patch...
> <Patch...
> <!-- end -->
> <Patch...

> [...]

Eğer bir pakette çok sayıda mimariye özel yama varsa okunurluğu arttırmak için
Patches tagında attribute kullanabiliriz.

<Patches for="x86">
   ... x86 yamaları
</Patches>

<Patches for="arm">
   ... arm yamaları
</Patches>

şeklinde. Tabi bu yöntemde ortak yamalar tekrarlanmış olur; fakat
okunabilirliği arttırmak için değebilir. Paketçi hangi tag'da for
kullanacağına duruma göre karar verebilir.

Aslında preprocess'den vazgeçme nedenim pisi-index.xml içine comment'lerin
taşınamayışıydı. Ama aynı sorun attribute kullanıldığında da çıktı. Mimariler
için ayrı index kullanacaksak preprocess daha yetenekli görünüyor bana da.