[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Ara 2009 Paz 14:36:23 EET

On Sunday 06 December 2009 10:41:58 Gürer Özen wrote:
> 05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 18:27:04) Gürer Özen şunları yazmıştı:
>
> Daha da temizlenmiş ve hızlı hali, 20 satır.

Eline sağlık. Tek gördüğüm sorun PISI tagındakilerin dikkate alınmaması. Bunun
için bir şey yapabilir miyiz bilmiyorum. Ya da bazı paketlerin derlenmemesi
için PISI yerine Source tagını mı gizlesek bilemedim.

Ayrıca kafama şöyle bir şey takıldı. Kaynak depoda pisi-index.xml tutuyoruz.
Bu dosyanın ya bu işleme tabi tutulmadan oluşturulması gerekiyor ya da en
azından her mimari için ayrı bir index tutulması gerekiyor. Gerçi Faik bana
source depo index'indeki bilgilerin çoğunun kullanılmadığını söylemişti.
Sadece pspec dosyalarının path'leri alınıyor sanırım.