[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 18:27:04 EET

05 Aralık 2009 Cumartesi günü (saat 16:42:46) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> AND ilişkisine sahip farklı durumlar için bir senaryo aklıma gelmiyor. Eğer
> böyle bir şeye ihtiyacımız olursa da dediğin gibi x86-bootstrap şeklinde
> ayrı bir durum adı kullanabiliriz.

Ekte buna göre yaptım. Mantık şöyle (rekürsif olarak):

Bir tag eğer notFor özelliği taşıyorsa, bu özellik içindeki virgülle ayrılmış
durumlarda silinir.

Bir tag eğer for özelliği taşıyorsa, bu özellik içindeki virgülle ayrılmış
durumlardan en az biri aktif değilse silinir.

! işareti yerine notFor daha açık geldi, öbür türlü biraz kriptik oluyor, göz
hemen göremiyor.

> Bu arada pisi'deki gerekli değişikliği piksemel ile parse edilen kısmın
> hemen ardına eklersek hata durumlarını (birden fazla Name tagının match
> etmesi gibi) ayrıca yakalama gereği de kalmaz.

Aynen öyle olacak.