[Gelistirici] paket isimleri hakkında

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
5 Ara 2009 Cmt 16:28:22 EET

On Saturday 05 December 2009 03:44:14 pm Doruk Fisek wrote:
> Evet, bence onu da ekleyelim -- insanlar icin :)
>
> Icini acip xml dosyalarina bakmak Pisi icin kolay olabilir ama insanlar
> icin degil :)

Katılıyorum. Paketlerin sonuna -2008, -2009 eklenmese bile mimari belirtmenin
doğru olacağına inanıyorum.

Ubuntu, Suse, Redhat gibi dağıtımlar paketlerin sonuna mimariyi ekliyor ancak
sürümlerinin eklemiyorlar. İndirilecek paketin hangi mimariye ait olduğunu
önceden bilmeyi isterdim.

kernel-2.6.25.20-78.x86_64.pisi gibi bir paketi sunMAMAK için sağlam bir
sebebimiz olduğunu zannetmiyorum. Diğer dağıtımlar gibi biz de buna benzer bir
yol izlesek ve mutlu olsak ne güzel olur? :)