[Gelistirici] paket isimleri hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
5 Ara 2009 Cmt 15:27:02 EET

2009/12/5 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Aynı mantıkla gidecek olursa paket adlarına hangi Pardus sürümü için
> derlendiğini de eklemek gerekir (-2008,-2009 gibi).

Hangi Pardus sürümü için derlendiğini eklememize aslında gerek yok. Diğer
dağıtımlarda olduğu gibi biz de kullanıcının her zaman Pardus'un son
sürümünü kullandığını varsayabiliriz. Kaldı ki yeni bir sürüm çıkarınca eski
sürüme desteği er geç bırakıyoruz. Ama arch için böyle bir varsayım yapmamız
mümkün değil, aynı sürüm dağıtım için kimisi 64 bit kullanıyor olabilir
kimisi de 32 bit kullanıyor olabilir, kimisi arm.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net