[Gelistirici] mudur=live*

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Ara 2009 Cum 19:35:57 EET

 Merhaba,

 Çalışan sistemleri ayırt etmek için mudur={livecd,livedisk,nfs}
kullanıyoruz. Bu parametre müdür dışında initramfs,
pardus-python vb. bir kaç farklı yerde kullanılıyor. Bu parametre
sadece mudur tarafından kullanılmadığı için böyle yazmak bana artık
mantıklı gelmiyor. Ayrıca mudur= ile başka parametreler de
kullandığımız için birden fazla mudur=, virgüller vs. ile parse etmesi
iyice zorlaşıyor.

 Yakında livecd / livedisk ayrımını kaldıracağım. Hazır değiştirmişken
bunu da değiştirmek istiyorum. LABEL bilgisini alırken de
root=LIVELABEL=XXXXX gibi bir yapı var aklımda. Benim önerim

 ya

 root=LIVELABEL ı kıstas alsın sistemler, bunu gören direkt live
sistemde olduğunu anlasın, ya da bu parametrenin yanına

media=live
media=nfs
media=network (attım ama belki ileride bir tarihte)

 şeklinde eklenti ekleyelim. Hangisini kullanalım ? Başka önerisi olan
var mı ?