[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
4 Ara 2009 Cum 18:52:57 EET

04 Aralık 2009 Cuma günü (saat 11:03:01) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

>     <Dependency for="x86_64" ...>
>     <Package for="!bootstrap"> veya <Package notFor="bootstrap">
>
> "Package for bootstrap/x86" şeklinde okuyunca anlamlı geliyor bana.
>
> Birden fazla değer için ayrı tag veya attribute kullanmak yerine virgül ile
> ayırmayı tercih ederim. for="x86,bootstrap" gibi.

Heh ben önerdim ama sonra aklımda bir şüphe oluştu acaba basit olacak mı diye.
Çünkü forlar için and or mevzuları çıkıyor gibi. Bir deneme yaptım ekte.

filter.py pspec.xml x64,bootstrap

şeklinde deneyin, ikinci parametre boş da kalabilir.

xml içinde for=".." içeren taglar eğer kendi kondisyonları tam tutuyorsa
diğerlerini replace ediyor.

addFor="..." içerenler ise eğer kondisyonları tutuyorsa aktive oluyorlar aksi
halde çıkarılıyorlar.

Bu modelle kurtarabilir miyiz, daha basit bişi olur mu, yoksa yetmeyecek mi
bir deneyelim.