[Gelistirici] [Buildfarm] [2009] error: /root/2009/multimedia/sound/amarok/pspec.xml

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
3 Ara 2009 Per 23:20:38 EET

Onur Küçük wrote On 03-12-2009 19:06:

>   evet

Derleme başka bir sebepten kesilmiş ama ne olduğunu anlamadım

>   taglib-extras niye yeniden derlenmeli, bağımlılıklarından birindeki
> yeni bir özelliği kullanabilmek için mi ? Eğer öyle ise bağımlılığının
> yeni sürümüne (versionFrom) bağımlılık yaparak release arttırıp tekrar
> depoya alırsa derlenir, ayrıca Amarok'a da taglib-extras 'ın yeni
> sürümüne bağımlılık yazman lazım

taglib-extras'ın pek bir bağımlılığı yok, yeniden derlemeyince asf ile
ilgili bir yerlerde patlıyor, taglib bağımlılığından dolayı olabilir
dedim ama Eren bir ara update etmiş ama depoya almamış taglib'i benim
update ile duruyor en son .. kde ile ilgili diyeceğim ama ne alaka
anlamadım hatayı da şans eseri çabuk çözdüğümden tam ne yazdığını
hatırlamıyorum şu an gelen hata ile ilgili fikriniz var mı bende böyle
bir sorun yok