[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Ara 2009 Per 11:55:27 EET

On 03 Aralık 2009 Perşembe 09:31:22 Gürer Özen wrote:
> 03 Aralık 2009 Perşembe günü (saat 08:10:00) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Neden XML'in kendi özelliklerini kullanmak yerine araya karmaşık araçlar
> sokuyoruz?
>
> <Patch>lala.patch</Patch>
> <Patch arch="x64">64bit.patch</Patch>
>
> gibi doğru yerlere eklenecek basit bir arch keyword'ü yetmiyor mu?
>
> Öbür türlü depo üzerinde çalışan tüm araçları değiştirmek gerekecek, basit
> greplerle falan bişiler aramak zorlaşacak.

 Dün ayaküstü konuşurken ben de aynı şeyi demiştim. Bu işin sadece pisi tarafı
yok, XML kullanarak veri parse eden her yerde (indeksleri kullanarak çıktı
oluşturan betiklerimiz, web arayüzleri vs.) pp bağımlılığı gelecek. XML dışına
çıkmadan bu işi yapabiliyorken ek bir bağımlılık bana pek anlamlı gelmiyor.