[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Ara 2009 Per 09:40:47 EET

On Thursday 03 December 2009 09:31:22 Gürer Özen wrote:
> 03 Aralık 2009 Perşembe günü (saat 08:10:00) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Neden XML'in kendi özelliklerini kullanmak yerine araya karmaşık araçlar
> sokuyoruz?
>
> <Patch>lala.patch</Patch>
> <Patch arch="x64">64bit.patch</Patch>
>
> gibi doğru yerlere eklenecek basit bir arch keyword'ü yetmiyor mu?
>
> Öbür türlü depo üzerinde çalışan tüm araçları değiştirmek gerekecek, basit
> greplerle falan bişiler aramak zorlaşacak.

Bununla sadece mimari ile ilgili sorunları değil, yaklaşık bir yıl önce
[1]'deki mail ile biten thread'de açıkladığım sorunları da çözmeyi
amaçlıyorum. Ortak kaynak kullanan python/python-std-extensions,
poppler/poppler-bindings gibi paketler ve BOOTSTRAP'in daha otomatize hale
getirilmesi.

Bence çok da karmaşık bir yöntem değil. Üstelik gerçeklenmesi çok kolay.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/014041.html