[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Ara 2009 Per 08:10:00 EET

On Wednesday 02 December 2009 22:33:43 Mete Alpaslan wrote:

> Bunu bugün Fatih yemekte bahsetmişti en doğru bilgiyi ve nasıl olacağını o
> daha iyi aktarı sanırım...

[1] adresinde XML için bir önişlemci bulunuyor. Pisi'de küçük bir değişiklik
yaparak XML dosyaları okunduktan sonra önişlemciden geçmesini sağlayabiliriz.
xmlpreprocess yoksa olduğu gibi bırakılabilir. Böylece bu aracı system.base
yerine system.devel'e almamız yeterli olur.

[2] adresinde örnek kullanımları görebilirsiniz. XML'in geçerliliğine ve
yapısallığına zarar vermeden önişlemci deyimlerini kullanmak mümkün.

Bu özelliği eklersek bootstrap aşamasını da daha otomatize hale getirebiliriz.
Ayrıca python, python-std-extensions gibi aynı kaynağa sahip paketleri ayırmak
zorunda da kalmayız.

actions.py ile ilgili kısım zaten kolay. actionsapi'ye tanımlı değişkenleri
(X86_64, BOOTSTRAP, vs) döndürecek bir fonksiyon eklemek yeterli olur.

[1] http://xmlpreprocess.sourceforge.net
[2] http://xmlpreprocess.sourceforge.net/usersguide.html